Привет на всички колеги във форума. Направи ми впечатление, че колата губи мощност над 3000об. Тези дни я закачих на Multiecuscan и се оказа, че ЖТД-то неще да отваря егр-а когато двигателя работи. Пробвах я топла, студена в целия оборотен диапазон и егр-а си седи на 0%. Иначе дебитомера и всичко друго си е наред. Стигне ли към 3000об. изведнъж дебитомера иска 1200ед. въздух а максимум вдигам 900ед. Относно егр-а само когато колата е на контакт и правя теста го отваря до 95% и се чува цъкане. Мисля че загубата на мощност идва именно от егр-а. Поправете ме, ако бъркам някъде. Чудя се електронно ли е изолиран или да търся проблема другаде?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Загуба на мощност и странен проблем с егр-а
Collapse
X
-
От постоянно затворен EGR-клапан не може да ти прави проблеми с оборотите, насочи се към дебитомера. Можеш да разкачиш соленоида на EGR-а, да подадеш газ и да наблюдаваш дали се мести котвата (дали излиза и се прибира цилиндричното тяло). Ако соленоида работи, значи ти е запекъл самия клапан в EGR-а. А това се оправя, като се свали тялото на EGR-а и обилно се напръскат движещите части отвътре, няколко пъти. А най-добре е да затапиш проклетия EGR и да го елиминираш софтуерно.
П.С. Провери си и турбо пътищата за цепнатини, може да ти изпуска налягане.Last edited by dansguardian; d.m.y г., 17:46.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеОт постоянно затворен EGR-клапан не може да ти прави проблеми с оборотите, насочи се към дебитомера. Можеш да разкачиш соленоида на EGR-а, да подадеш газ и да наблюдаваш дали се мести котвата (дали излиза и се прибира цилиндричното тяло). Ако соленоида работи, значи ти е запекъл самия клапан в EGR-а. А това се оправя, като се свали тялото на EGR-а и обилно се напръскат движещите части отвътре, няколко пъти. А най-добре е да затапиш проклетия EGR и да го елиминираш софтуерно.
П.С. Провери си и турбо пътищата за цепнатини, може да ти изпуска налягане.Alfa 156 1.9 JTD 16V' 03 - бивша
Alfa 156 1.8' 99 - бивша
Алфа 159 2.4 JTDm - remaped
Comment
-
Обикновено там, където е цепнатината на маркуча на турбопътя е здраво омаслено. Колкото до ЕГР-а, затапвай го и изобщо не се занимавай да го чистиш, има теми тук, във форума как се прави това.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от Machette Покажи съобщениеЕгр-а хич няма да се занимавам даже да го чистя. Ще ходя да го изолират електронно направо. Маркуча ще го проверя днес. Благодарско за съвета колегаAlfa 156 1.9 JTD 16V' 03 - бивша
Alfa 156 1.8' 99 - бивша
Алфа 159 2.4 JTDm - remaped
Comment
-
Така и така ще го сменяш, купи си две силиконови колена и една алуминиева тръба 30 см. и си направи долния турбо път. Става по-надеждно.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеТака и така ще го сменяш, купи си две силиконови колена и една алуминиева тръба 30 см. и си направи долния турбо път. Става по-надеждно.
Comment
-
Първоначално публикувано от Aleko777 Покажи съобщениекъде в София ги има тези неща и цена ориентировъчно ?Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Проблема е решен колеги. Сложих алуминиева тръба със силиконови колена. Освен това почистихме ЕГР-а и след това установихме, че е изолиран електронно. Плюс това смених и съединителя, защото приплъзваше от време на време + демпферния маховик. След ремонта направо не можах да си позная колата. Никога не е вървяла така - имам чуството, че все едно вдина около 30 коня. . Човека който я прави и я закача на диагностика ми каза, че най - вероятно е правен ремап. Извинявам се за глупавия въпрос, но искам да ви питам до колко оборота развърта този двигател? Моя върти до 5000.
П.С. Благодаря на колегата dansguardian за помощта и полезното инфоAlfa 156 1.9 JTD 16V' 03 - бивша
Alfa 156 1.8' 99 - бивша
Алфа 159 2.4 JTDm - remaped
Comment
-
Comment